Tuesday, December 30, 2008

Saknad och saknar

Tjenixen mina vänner!
Guuu vad jag har saknat bloggvärlden och er mina vänner. Det har varit full rulle hemma hos Ribeiros. För att inte tala om alla jkla sjukor som vi har haft. Nu har jag lyckats dragit på mig någon konstig ögon grej och jag ser ut som om jag har varit i en boxnings match....happy birthday to me Suck. I alla fall min kamera har bestämt sig för att inte fungera som jag vill och därför har jag inte heller några bilder att bjuda på. Men nog om det. Julen i år va helt underbar. Gnistrande snö på hustak, träd och vägar. Min gubbe (the american) har för första gången åkt spark...hans ord, ”Babe it's just like riding a skateboard”. Fniss va söt han är.
Det här är första gången som jag har kunnat sitta lungt vid datorn och läsa alla era fina kommentarer. Jag känner mig såååååå glad att ni finns här.
Nu ska jag försöka läsa lite på alla era bloggar (har inte haft tid till det heller).
Sen ska jag baka cup cakes med mina barn för det tyckte dom att jag skulle ha till min födelsedag ;)
Stora Kramisar till er alla mina vänner och THANK YOU FOR BEING HERE!!!!!

Ann-Charlotte

9 comments:

Lillemor i Hummelsta said...

Skrev ett inlägg, men hallå, var tog det vägen??? Önskar dig grattis på din födelsedag och hoppas du får det mysigt trots boxarögon. Cupcakes låter smarrigt, fick nästan lust att baka, men tyvärr så lider jag av en jättesnuva som lägger krokben för alla aktiviteter. Kolla bloggar orkar man ju förståss, kolla gärna min, den är ny för igår. Ha en fortsatt mysig ledighet. Kram.

Anneli said...

Gott Slut och Gott Nytt År...!!!
Kul att höra från dig så man vet att du finns - fast det vet jag ju...
Krya på er och sköt om er...
Många Kramar/Annelie

inkas said...

GRATTIS på födelsedagen kära vän!
Önskar dej och familjen ett riktigt Gott nytt år!
Krama om alla!

Kram1

Stina said...

Oh, here she is!;-)
Nice to see you again.
Bra att du haft det lite lugnt trots sjukdom och skrot.

Kramis till dig.//Stina

Dalatorpet said...

Hej gumman!! vad roligt att höra från dig!!! kram och gott nytt!!

Ullis/Leva på landet said...

Så kul att höra från dig igen! Trist med alla sjukdomar men förhoppningsvis börjar nya året bättre. Har träffat en del bloggare idag, jättekul.

Ett stort grattis på födelsedagen!
♥ GOTT NYTT ÅR ♥

Kramar Ullis

Leamarlené said...

Önskar dig GOTT NYTT ÅR. Hoppas du får det jätte trevligt. Jätte kul att du är tillbaka. Trodde ett tag att du hade slutat blogga...å vilken tur att du inte har det. Många har saknat dig.

Ha nu en god helg, kram Marlene

ANETTESHUS.COM said...

Hei! Er innom for ønske deg godt nytt år! (litt på forhånd) Håper du får en fin nyttårsfeiring i morgen!

God bedring, vennen!

Klem Anette:)

färg o form said...

Hej!! Grattis till dig och hoppas att du kryar på dig. God fortsättning till er alla på det nya året.
Kram Hannah