Friday, July 24, 2009

Härliga dag! and a case for CSI

Jag tänkte bara skriva en snabbis ang min härliga dag!
Idag har jag varit hemma med Julia och Erick som inte har varit helt ok.....
I alla fall Jag har rensat blåbär tills mina fingrar såg ut som något ur ett CSI avsnitt. Jag fick ett mejl från en av mina favo blogg-istas. Om att ev någon va intresserad av mina...hallo tänk er mina akvareller att ställa ut. Jag vart så i bengen glad att jag mosade flera blåbär mot pannan och nu ser jag verkligen ut som ett CSI fall. Hur som hellst jag avslutade kvällen med att hoppa studsmatta med hela familjen tills jag nästan....ja ni kvinnor som har fått barn vet vad jag pratar om...det vart i alla fall bråttom till toa hehe.
Any ways..bed time for bozos.
Kramisar alla och jag hoppas att ni har en såååå bra kväll som jag har haft ;D
Ann-Charlotte

9 comments:

Lallis - liv och leverne said...

Haha, vad rolig du är, men vad KUL!
:)
Kram Lallis

Koola Viola said...

Roligt att du blev så glad, hoppas det kan bli något!
Kram på dej :o)

Christine said...

Hej.
Lycka till.
Hoppas att blåbären smakade bra.:)

Bente said...

Inte ett dugg förvånad!
De är ju riktigt fina, väntar bara på att du skall lägga ut en ny hönsmålning, så jag kan försöka vara först att få köpa den! Jag kanske kan få ställa mig först i kön redan nu??
:-)

Erica said...

Vad roligt för dig! Själv är jag ju STOLT ägare till två akvareller från dig! Ha det gott! Kram Erica
PS. Min Maja är surhöna. Ska bli sååå roligt om det blir kycklingar. Hoppas hoppas! DS

Jenny said...

Va skoj för dej!!!
Absolut en bra ide´med lite utställning!
Jag lovar att det blir uppskattat bland dom som tittar, för dina tavlor är faktiskt kanon-gulliga!
*säjer jag och tittar nöjt på den som jag köpte...*

Jag ställer mej gärna också i "kö", för minst en till skulle nog min vägg behöva!!!
Måla på bara, när tid, lust och inspiration infinner sej!
Mega-kram från Jenny

Ullis/Leva på landet said...

Gott med blåbär men ett helsike att få bort färgen sedan. Kul med utställning. Det där med studsmattan känner jag igen, *s*.

Kramar Ullis

bc owner said...

En utställning vore kul.=)

Jag har fortfarande inte kommit mig ut till blåbärsrisen. Misstänker att mamma och syster rensat rent snart här i skogen.

Ta det lugnt på stutsmattan.

Kramkram Jenny

Anneli said...

åh, vad roligt..Grattis till dig...dom är ju så fina
kram
annelie