Friday, February 18, 2011

Tänk vad tiden går =)







Tiden bara går och går. Jag fattar inte att det va så länge sedan jag gjorde något inlägg på bloggen.



Det börjar våras här....ja ja det är kallt men det blir lite ljusare för varje dag som går. Jag och bästa Malin har köpt en kläckare i hop och den är full med ägg...jag bara väntar på att den ska bli klar...vadå jag är den mest patient person som finns...öööhh not hehe.



I väntan på dom nya fluffisarna här är en bild på en av mina fina tuppar Jasper (jap jag är en stooor twilight fan hehe)



Kramisar alla!



Ann-Charlotte

1 comment:

Ullis/Leva på landet said...

Så kul att höra från dig. Hoppas att allt är bra med dig. Härligt att du har en massa fluffisar på g. Visst börjar man ana våren, även om det är långt kvar fortfarande.

Kram Ullis