Sunday, November 2, 2008

Utmaning

Jag har fått denna utmaning från 3 härliga bloggar
Tinnar o Torn
Betongänglar
Hannahs bod


Reglerna för utmaningen är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
OK
Here goes
1. Jag är otroligt dålig på att säga nej…tex när någon ringer så kan jag vara gråtande slut..men skulle dom fråga mig om en tjänst ” Of course no problem I’m there”.
2. Jag älskar att pyssla med allt möjligt …tyvärr så är det aldrig billiga hobbyer hehehe
3. Jag är mer förälskad i min gubbe nu än när vi träffades (29 Jan. 1993)…vi är äckligt puttinuttiga med varandra fniss.
4. Jag är fruktansvärt oorganiserad när det kommer till mitt hus…jätte organiserad när det gäller mitt/mina arbeten.
5. En mer sarkastisk människa får ni leta efter…no no I AM telling the truth =)
6. Jag bestämmer mig för att jag ska börja mitt nya liv varje söndag….på måndag har jag glömt det.
7. En av mina favorit snacks är ostskivor med honung på……NO I’M NOT PREGNANT!

Jag skickar denna vidare till följande bloggar
Annika
Leamarlené
Hanna
Katarina
Gabrielle

Hoppas ni orkar ;)
Kramisar
Ann-Charlotte

19 comments:

Dalatorpet said...

Så klart jag gör!! Tack vad kul! :-)

Anneli said...

Hehe - Kul att läsa om dig.. ;)
Kramis/Annelie

Lallis - liv och leverne said...

Vad kul att läsa dina svar:)
Kram Lallis

Ullis/Leva på landet said...

Så klart att jag gör. Har gjort den nu. Har ftt den av en hel drös bloggare. Kul att få veta lite mer om dig.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Mitt vita hem said...

Kul att få veta lite mer om dig, känner faktiskt igen mig i många av svaren.
Kram Heidi

Viola said...

Så klart jag gör, gjorde den oxå igår, ganska roligt faktiskt att läsa om alla, ha en bra dag, kram VIOLA

Tinnar och torn said...

Kul att läsa lite mer om dej! Hade gärna kommit på ljusparty...är galen i ljus. Men Mockfjärd känns som lite långt bort. Lycka till :o) Kram Petronella

Mitt vita hem said...

Tack snälla för kommentaren hos mig, jag blev glad för den.
Kram Heidi

Mitt vita hem said...

Tack snälla för kommentaren hos mig, jag blev riktigt glad.
Kram Heidi

Anneli said...

Hihi - det ska jag tala om för mina bacillfobier här hemma, det finns fler som är så äckliga "Fniss"
Kram/Annelie

Lallis - liv och leverne said...

Jag tycker att dina 6 ord var underbara!:)
Bara så du vet.
Kram Lallis

färg o form said...

Hej! Kul Kul att få veta lite mer om dig, sån´t man inte annars berättar...hi..ha!
Kram Hannah

Stina said...

Haha...det var roligt att få läsa om dig du gumman.:-) Kramis

Susanne said...

Ost med honung på låter som en höjdare! Det måste jag testa! :-P

Susanne

www.undersolen.se

Sallys hus said...

Hallå!
Tack vännen......
ha ha....jag skrattar för jag skulle nog nästan kunna kopiera alla dina 7 saker....de stämmer på mig med.....utom det där med honung.....fniss....
Ska ta tag i den nästa inlägg....
Ha en härlig helg!
Kraaaaam

Ullis/Leva på landet said...

Tack för tipset om flaskan. Enkelt och billigt gillar jag. Måste få till etiketter också till hinkarna. vAd använde du för teckensnitt till dina galsburkar? Gillar dem.
Var till Insjön igår på inredningsdag hos Insjöns väveri. Hittade några små saker, *s*.
Hoppas att allt är bra med dig.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Lillstuga said...

hej hej!!
Förlåt för att jag är så sniglig att skriva. Ja det var verkligen kul att träffas på riktigt. Hör av dig när du har tid för en fika!
Kram Anna

Hanna i Det stora grå huset said...

Hallå där!

Hoppas att allt är bra! Anar att det är mycket jobb för dig igen!
Ha det gott iaf!
Kram Hanna

Millas hem said...

Hejsan!
Psst...jag börjar också alltid mitt "nya" liv på måndagar. Då har jag bestämt mig för att minimera godisätandet till lördagar. Mitt löfte håller ungefär lika länge som ditt! :)
Kram C