Wednesday, October 29, 2008

Mitt första partylite party

Ok så hur gick det nu da...jo det ganska bra. Jag bestämde mig för att ha ett litet tester party hemma själv innan jag ska ut till någons hem. Jag bjöd in fritidspersonalen och några gamla arbetskamrater.
Jag lät helt klart som en galopperande idiot (I don't know were I got that). Varje fråga som dom hade typ " hur länge brinner ett tre veks ljus" svar ööööhhhhhhh hmmm leta leta leta i katalogen...frban jvla skt (tyst för mig själv) men till slut hittade jag det.
Aha här är det 90-200 timmar beroende på storlek (puh en halvtimme senare hehe). Det vart mycket blablabla av mig men till slut så sålde jag i alla fall lite grann hihihi. Vi hade jätte roligt och det va mer som en skrattfest (åt mig) än ett seriöst party. Men jag är som sagt "I’m hooked by these lovely candles and things".

Jag har tänkt att ha en liten visning hemma hos mig för några nära o kära...

Fredagen den 21 November kl 18:00 Jag bjuder på tilltugg och vin eller alkohålfri dryck.
Hemma hos mig i Mockfjärd (ursäkta ofärdigt hus hihi)
Det kommer att troligen bli mer babbel och svordomar från min sida men det kommer också att bli super mysigt ;0)
Ni som vill komma mejla mig på
anotefromar@bredband.net
jag har platts för 15 personer så first come first serve.

Kramisar
Ann-Charlotte

13 comments:

Dalatorpet said...

Hej tjejen!! kul att du hade en bra ljuskväll :-)

Stina said...

Jaså du ska ha en träff hemma hos dig? Dit skulle man ju vilja åka. Jag får ta och kolla upp det där datumet.
Kramis gumman.


PS...Pumpakärnor gillar jag i alla fall. Haha...:-D

Levindas Värld said...

Hej!


Jajjemän du får gärna kopiera bilden med betongkorset på och länka till mig :)

Ska hålla utkik efter dina betongskapelser senare :)

kram å ha det gott!

Karin Lindström said...

Hej!

Vad roligt med din försäljning. Det tar ju ett tag innan man blir varm i kläderna, men snart har du lärt dig de vanligaste frågorna!

Lycka till med din kväll!
Kram
Karin

"M" said...

Mysigt med partylite...har varit på det ....och köpt underbart doftande ljus....lycka till

me and alice said...

Lycka till med dina ljuspartyn! Hade gärna kommit, men är borta då...
kraam Susanne

Ullis/Leva på landet said...

Så kul med ljusparty. Skulle vara jättekul att komma. Får kolla upp om det går. Såg att du inte heller kunde gå på bloggträffen.

Kram Ullis

Anneli said...

Roligt med Ljusparty - Har nyss varit - Köpte en hel del...
Spara lite till Tradera oxå "Fniss"
Kram/Annelie

Anneli said...

Du har en Utmaning hos mig
Kram/Annelie

Golden&Vitt said...

Hi hi guud vad jag kan se dig babbla "ljus" men det var säkert roligt :) Jag kan inte leva utan dom doft ljusen, ska oxå ha ett ljus party men som tur är så är jag bara värdinna :)

Lycka till med visningarna som komma skall.

Min dator har pajjat så nu kan jag inte "hälsa på" som jag vill...kommer att få blogg abstinens..

Ha en lagom spökig helg/ annika

Leamarlené said...

Vad kul med ljus party...hoppas det var jätte trevligt.

Kör bara inte slut på dig själv med två jobb och partyn...ta vara på dig.

kram, Marlene

färg o form said...

Hej Hej!! Snart har du kommit i form och får sälja massor av ljus.Jag har en utmaning hos mig till dig
Kramar Hannah

Malin said...

Hej!
Älskar dom ljusen! Dom luktar så himla gott.
Kram Malin