Wednesday, August 6, 2008

Heldag med familjen

Idag tog jag och gubben med oss ungarna, svärfar o svärmor till Björbos Fänforsen. Ett jätte fint ställe med naturstig och ett akvarie med lokala fiskar tex. 2 st enorma gäddor. Jag kallade dom för krokodiler och min son himlade med ögonen så högt att jag trodde dom skulle fastna på pannan (mom is soooo lame, suck).
Sedan åt vi en GIGANTISK hambugare på deras restaurang (mums filibabba vad god den va). Ungarna satt som ljus i restaurangen....ni kan aldrig gissa varför...Det stod en enorm tv där (life is gooooood).
När vi kom hem igen så sa min gulliga make " take the kids and my mom and go to Tulavippan" ett av mina favoritställen. Det är en jätte stor loppis med allt mellan himmel och jord. Vi hittade massor med grejor men jag va duktig och köpte bara den här....

En skål till min servis "Fenix"

Jag äääälskar den. Hela den servisen skriker SHABBY CHIC hihi.

Nu ska jag gå ut och njuta av ett glas vin och titta på när min härliga gubbe och min underbara svärfar bygger vidare på våran farstukvist......

Kramisar mina vänner!

Ann-Charlotte

2 comments:

junhe said...

hej och tack för tassavtrycken hos mig *fniss* härlig veranda du har och vilka fina "hjärtpinnar" du visar i din banner, gör du dem själv? själv är jag upptagen med att förnya sovrummet på billigaste vis...med hjälp av 5 liter FÄRG! tänk vilken skillnad det blir alltså, jag är häpen över hur bra det här kommer att bli, ser fram emot när det är helt färdigt. ha en fortsatt bra vecka/ mvh junhe

Ann-Charlotte said...

kul att du tittade in ;0) och ja jag gör pinnarna själv dom är så söta att sätta på ett kort eller i en ge bort planta.
Ha en finfin helg!
Kramisar
Ann-Charlotte