Friday, August 29, 2008

Auktions Dag!!!!!

God morgon vänner!
Idag är det auktion YES!!!!!!. Jag och Malin ska få åka alldeles själv utan barn och gubbar (iiiihhhhhhhhh). Det som jag kommer att ha utkik på idag är....en stor zinkbalja, ett bord till farstukvisten, 2 karmstolar och (min passion) gamla broderade örngott med spetts. Håll tummarna för mig nu vänner ;0)

Jag lägger in bilder på mina fynd om jag gör några.


Ha en finfin Lördag alla!


Kramisar


Ann-Charlotte
PS här är bilder på två akvarell tavlor som jag har målat....

12 comments:

Stina said...

Men kära nån vad fint du målar alltså!
Kramis Stina

Ann-Charlotte said...

Tack tack Stina. Imorgon ska jag försöka lägga in bilder på min auktions fynd...iiiiihhhhh vad glad jag har blivit ;0)

Kramisar!
Ann-Charlotte

Stina said...

Kram till dig gumman.:-)

Marja Kristiina said...

Tack så himla mycket för din gulliga kommentar! Blev så glad!

Men du... vilka härliga, härliga tavlor!

Ha en trevlig septemberveacka!

Dalatorpet said...

Vad häftigt!! ja vad världen är liten :-) tänk jag som sa till farmor att du var det tjejen bakom mig som oxå bjöd hon kanske vill ha den ena, jag var ute efter en men det visade sig att de hörde ihop... vad kul att hitta hit

rosenfröjd said...

oj! så himla härliga akvareller. Du är ju otroligt duktig.

Kram/
¨M¨

Ann-Charlotte said...

Tack för alla fina komplimanger ;0)
Kramisar på er!!!!
Ann-Charlotte

Hanna i Det stora grå huset said...

Hej Ann-Charlotte!

Hittade hit genom en kommentar hos Dalatorpet. Nyfiken som man är så vill man ju gärna kika in till bloggare som finns i trakterna! :)

Hoppas att du hittade fina saker på auktionen! Själv så är jag så lycklig över mina egna fynd från helgen! Ska visa snart, men häcken full med annat för tillfället! ;)

Ha det så gott!
Kram Hanna

Skatan said...

Hej! Kul att hitta hit! Så fint ni gör med huset. Önskar att jag hade er veranda...Fina målningar gör du också! Heja hälsar Skatan :)

NICOLINAS BONING said...

JÖSSES...jag är stum av beundran inför detta vackra bygge!!!
Kan man möjligtvis få hyra både mannen och svärfar månntro?
Jag behöver få ner en bärande väg och min älskling är alldeles för försiktig=FEG för att ens försöka räkna ut hur i hela fridens dar det ska gå till...fnys...jag har ju talat om för honom preeeciiis hur man gör;-)

Tinnar och torn said...

Du de där tavlorna var ju jättefina! Kram en trötter Petronella

Millas hem said...

Hej!
Himmel vad fint du målar! När jag läste auktion så trodde jag för en sekund att det handlade om bilderna, då hade jag varit med och budat!
Kram Camilla