Monday, August 4, 2008

Skruttiga dag!




Detta är min första dag som Bloggare hehe (whatever that is). Det regnar ute och har varit allment skruttigt idag så jag tänkte för mig själv att kanske ska jag börja att blogga. Jag är en beundrare av flera olika underbara bloggar so here goes.

Jag är en tjej på 30 (something) gift med en UNDERBAR man från Kalifornien, har två helt fabulösa barn en pojke 8 och en flicka 5, tre hundar, tre katter och ett hus fullt med damm (kan aldrig förstå varför).

Vi har hållit på att renovera ett gammalt hus i ca 4år sakta men säkert (bilden till vänster är tidigt i renoveringen, det enda som vi har gjort här är att byta fönster. Biden nedan är ca 1,5 år senare). Jag är väldigt noga med att det ska vara precis rätt så det tar tid (thank God for my patient husband hehe).

Jag håller också på med Cardmaking jag gör allt från födelsedagskort till bröllopsinbjudningar. Pilligt men super kul. Rita, måla och decoupage är också några av mina intressen. I och med detta behöver jag 34 timmar om dygnet istället för 24.

När jag inte håller på med det ovanstående så softar jag med min bästa väninna (också min svägerska) Malin. Det blir många långa timmar med te drickande och (gasp) gossip.

Som min kära make brukar säga..." it helps keep you sane darling".

2 comments:

luke the drifter said...

Vad kul att du har startat en blogg , huset ni bor i är ett riktigt paradis.

Jag väntar med spänning på vad som ska komma.

Kram Ann-Christin (luke the drifter)

Malin of the Moors said...

Hahahaha, heeeey Sweetie, va vacker bloggen blev! :-) PUSS!