Saturday, June 13, 2009

Drum roll please BRRRRRRrrrrr....

Först av allt....
TACK TACK TACK!!!!!!!!
Jag känner mig sååå lyckligt lottad att ha hittat sådana super bra bloggvänner.
En stor bukett ROSOR till er!!


Ok här kommer nu Pullegänget.
Alla är super vackra tycker jag (klicka på bilderna så blir dom större).

Vi har 4månaders gänget

*Stiliga tuppen Stephen (också känd som STEVO)
*Ilskna Olga (mycket bastant dam)
*Trötta Birgit (love the hair do)
*Vackra Emelie (lite grinig)
*Blyga Gun (vill inte gärna va med på bild..just nu)

Här är 2månaders gänget

*Handsome Max (min laxfägade tuppis)
*Blonda Bridget (she is a lady)
*Söta Marge (mycket petit och fin)
*Vackra Marion (mycket säker på sig själv)

Jap jap nu är dom här och min Hönsmammeoro har tydligen bara börjat hihi.
Nu ska jag göra mig en kopp te och gå ut och mysa med dom ;D
Ha en finfin dag alla!
Kram
Ann-Charlotte

9 comments:

Stina said...

Så fina de är. Där kommer ju inte jag att passa in. Måste nog ha ett eget bås i så fall.;-) kramis

Koola Viola said...

Härligt och äntligen! Jättefina fjäderbollar, hoppas ni kommer få det fantastiskt roligt tillsammans :o)
Och kul att du redan börjat känna in personligheterna hos dem ;o)

Bente said...

Vilka underbart tjusiga fjäderfröknar o herrar du fått tag på! Riktigt vackra var de...Emelie`s frissa var ju helt outstanding! Tycker de frisserade är urtjusiga!
Väntar på löpande uppdatering i bildväg!
/Bente

Inga said...

Men du vad fina dom är!!

Anneli said...

Åhh...så jättefina de är...vilket drömhem de kommer att få hos er...lycka till med pullorna...
kram
annelie

Jenny said...

En sån vacker blombukett!

Ja, både den med rosorna och den på alla "sprättarna"!
För det var verkligen en vacker liten samling du fått till där att börja med!!
Stort Grattis till alltihopa och njut ditt te hos dom!

(Du ska inte sova därute väl??? Hahahaha!!)
Kram, Jenny (;

Hönsflocken said...

Marge var verkligen en gullegris!

//F

Lillstuga said...

Hej vännen!!
Loppisen igår gick bra, sålde saker för 2000, känns så skoj, nu är det bara att börja plocka fram mer saker och förbereda inför nästa helg. Hoppas att du kan komma någon annan lördag.
Snyggt hönshus, lyckan dom fjäderfröknarna!!
Kram Anna

Viola said...

Vilket härligt gäng som flyttat hem till dig och verkligen personligheter som passar så bra ihop me sina namn,,,,hälsa pullorna