Saturday, June 6, 2009

Golvet är inne IIIIiiiihhhhhhhhhh ;D



Tjenixen mina vänner!
I går så jobbade jag och gubben som bara den. Vi reglade och isolerade golvet. Sedan skruvade vi dit golvskivorna. På med den uuuurrr snygga plastmattan. Vi började till och med att sätta upp halvväggen. Som ni ser så är det inte målat ännu...det har varit så förbaskat kallt och fuktigt här att spacklet inte har torkat. Jag måste gå ut dit i dag och blåsa med hårtorken få se omdet torkar snabbare.
Här sitter han nu min kära make och vilar sig välförtjänat efter en full dag (I'm sooooo lucky!!!!).
Idag blir det mera jobba jobba jobba ;D
Kram på er alla!
Ann-Charlotte
PS glöm inte att rösta......

11 comments:

Bente said...

Men va duktiga ni är!
Själv får jag vänta på bättre väder innan jag kan fortsätta inne.
Har du redan köpt kycklingar...eller gör du det när det är klart? Vilkens sort blir det? Och hur många? Nyyyyfiken!

Bente said...

VILKEN!....inte "vilkens" såklart! Väldans va bråttom jag har med att skicka iväg de nu då, innan jag kollat stavningen ens! :-)

Jenny said...

WOW!!!
Ni är ju som två DURACELL-KANINER ju!!!!!
Haha...(-:

Det blir ju värsta lyxsviten det där!!
Åh, nu längtar man och snart få se dina små höna-pönor!
Finns det någon plan på när dom kommer?????
Spännande...((-:

Keep up the good work!
Kram, Jenny

Göran said...

Om du och din gubbe ställde upp till EU-valet skulle jag rösta på er.
Ni verkar vara rejält folk som får saker och ting gjorda, och som gör det bra....

(PS jag tror du driver med oss, du bygger en gäststuga till svärmor och inte ett hönshus...)

Anonymous said...

Vad duktiga ni är...synd attman alltid har vädret emot sig när man vill göra klart sina projektet.

Ha en skön Söndag
kram Pernilla

bc owner said...

Ditt hönshus får verkligen ett passande namn.

Det kommer att bli ursnyggt.=D

Kram i regnet.

Ullis/Leva på landet said...

Så duktiga ni är att jobba på. Ja det har verkligen varit kallt och fuktigt. Hoppas att du får sparklet att torka snart. Klart man har röstat idag.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Jenny said...

HALLÅ!!!!!
Nu får Ni snart gå in och lägga er!!!!!

//Kram, Jenny

Anneli said...

det tar sig framåt väldans snabbt tycker jag...vad fint dina pullor kommer att få det, rena drömmen...
kram
annelie

Helena said...

Hej! Hittade hit av en slump! Vilken mysig blogg du har! Ska kika vidare lite här nu! Ha en fin dag! Kram Helena

Viola said...

Här händer det saker vill jag lova...är på väg hem från vattenhålet och sätter in pengarna närmaste dagarns, kramen