Thursday, May 14, 2009

akvarellerna som vart idag

Tjenixen alla!
Tänkte lägga ut bilder på dom akvareller som jag målade i dag.

Eftersom att jag har fått höns på hjärnan så vart det några pullor ;)

"Badstund i det fria" SÅLD
"Skvaller kan vara farligt"

Sen vart det naturligtvis ett par träskor också

"Barfota i det gröna"

Faller någon av dom här dig i smaken så mejla mig gärna.
anotefromar@bredband.net
Jag skickar utan ram mellan kartonger så dom blir så lätta som möjligt.
Jag tänkte 75:-/st + frakt

Kramisar mina vänner
Ann-Charlotte

PS klicka på bilderna så blir dom stora

3 comments:

Ullis/Leva på landet said...

Så tråkigt med sjuka barn. här har mina också varit hemma och haft ont i magen under veckan. Dina akvareller är ju så fina. Klart att det blev några små pullor med ditt stora höns intresse.

Kram Ullis

bc owner said...

Hej och tack för titten. =)

Väldigt fina akvareller. Vad är det för storlek på dem?

Man blir väldigt inspirerad till många saker när man har fjäderfän i sitt liv.
Jag gör smycken mm av djurens fjädrar.

Mvh Jenny

Ann-Charlotte said...

dom är alla målade på A4 ark.