Wednesday, May 13, 2009

sjuka barn suck suck


Tjenixen alla!
Ja då har man varit hemma med sjuka barn igen..
Det är ju vår nu och det ska ju bli bättre med förkylningar och dylikt men icke sa Nicke. Inte i the Ribeiro house i alla fall. Julia är hemma med förkylning i örat (yea I don't know what that is???) och i går fick jag ta hem Erick från fotbollen över ont i magen =( Men han värkar bättre idag i alla fall. Julia sover ännu så där vet jag inte hur det är idag.

(bilden här på sidan är från förra sommaren läääängtar)

I dag tänkte jag faktiskt måla lite det har jag inte gjort på länge. Jag funderar över att sälja några av mina akvareller..vad tror ni? Jag målar ganska lantig stil kan man väl säga ;)
här är ett tidigare inlägg med bilder på två stycken.

Kramisar mina vänner
Ann-Charlotte
PS jag vill ha ärliga svar B BRUTAL I CAN TAKE IT ;)

2 comments:

Koola Viola said...

Ha ha, förkylning i örat. Det låter spännande ;o)

Och vackra bilder, verkligen :o)

ANETTESHUS.COM said...

Huff, så kjedelig med syke barn! Håper dere snart er friske og raske ogjen! Masse god bedring!!

Bildene dine er kjempe-flotte!!!Du er flink:)

Klem Anette:)