Monday, October 27, 2008

Blogg break

Tjenixen mina vänner!
Jag har blivit tvungen att ta en liten bloggpaus, men jag hoppas att kunna blogga mer under veckan. Det har varit super körigt med 2 arbeten och nu med Partylite också. Det är sååå himla kul men jklar va slut jag har varit. Under veckan så ska jag berätta hur det gick med mitt första egna party ;) Jag har även fått en utmaning av Petronella som jag ska försöka mig på lite senare i veckan. Thank you for not forgetting me =)
Kramisar mina vänner!!!
Ann-Charlotte

PS
Här är en Tävling hos Viola som ni måste kolla snabbt

Detta är det jag har tänkt vinna...så denna kan ni ju bara glömma fniss

13 comments:

Stina said...

Klart att vi inte glömmer dig kråkfia.:-) Kram

Lallis - liv och leverne said...

Men åååh; partylite! I love alla saker där i princip;)
Och kalrt att vi är här ändå. Liksom jämt. Ta det lugnt och andas.
Varm kram från mig till dig.

Lillstuga said...

Hej tjejej!! Slit nu inte ut dig helt!!
Hör av dig när vi kan ses. Ska iväg en sväng till Kupolen på onsdag på eftermiddagen men annars har jag inget planerat.
Kram Anna

Karin Lindström said...

Hej där!
Tyckte nog det var lite tyst! Vi hörs snart igen!

Kram på dig!
Karin

Anneli said...

Hejhej!
Kom snart åter- sköt om dig!
Många Kramar/Annelie

Ullis/Leva på landet said...

Så kul att du hittat hit igen. Började undra vart du tagit vägen,*s*. Skönt att sonen har lite höstlov så du kan få vara hemma och fixa lite du också. Här är det lite lugnare, men fortfarande mycket att göra men jag tror att allt ska gå ihop.

Ha en toppenvecka du också!
Kram Ullis

Mitt vita hem said...

Ta det lugnt bara, det finns väl ingen som glömmer dig.
Kram Heidi

Levindas Värld said...

Hej hopp!

Tycker mig känna igen det där betongkorset du har som header, var det möjligen av dig jag vann ett sånt kors av på Tradera? :)

Ursöt betongkanin du visar, har du gjort den?

Såå himla söt!

Anonymous said...

Kan förstå att du har det lite väl mycket just nu och självklart får bloggen stå tillbaka en stund, hoppas det går bra med jobben.

Kram Pernilla

Levindas Värld said...

Jajjemän det var av Fordgirl jag vann mitt betongkors, alltså DU...hihi!! Va skoj att hitta till din blogg :)

Jag är supernöjd med korset, det är såå himla fint och ligger på en väl synlig plats på ett runt bord jag har i mitt vardagsrum :)

Och kaninen, åh den gillade jag skarpt!

ANETTESHUS.COM said...

Hei, Ann-Charlotte! Ta deg nå en velfortjent pause! Vi glemmer ikke deg, vet du:)

Klem Anette

MODERN COUNTRY said...

Ta riktig godt vare på deg selv bloggevenn og så sees vi om en liten stund.

gode klemmer!
Aina

Viola said...

Take it easy, jag väntar så gärna att få höra av dig igen, kram