Monday, October 6, 2008

Trött trött trött

Jag är inte van med detta schema som jag har just nu. Jag är så trött att jag helt missade CSI...jag somnade på soffan (suck).
Jag vet inte hur länge jag kan hålla på med detta extra knäcket, vi får se hur det går.
I alla fall så kom min häriga kompis Malin hit idag o fikade efter jobbet. O va skönt det är att bara sitta o babbla en stund..det liksom rensar hjärnan...o med mig kan det behövas ibland hehe.
Här är en bild på min härlig " because I love you present" från gubben (I'm sooo lucky) tycker den är såååå fin.
Kramisar mina vänner!
Ann-Charlotte

9 comments:

rosenfröjd said...

oj. hoppas du inte sliter ut dig alldeles! ork över till kommande julstök, eller hur ;-)

SKöt om dig o sussa sött!

kram/
M

Viola said...

Hoppas du är piggare idag. ha en bra dag, kram VIOLA

Dalatorpet said...

Va??? bara för att alltså?? fick du den?? Vilket kille må jag säga!!! :-) jag kanske skulle baka oftare om jag hade en sån... he min pitsch till gubben tror du den funkar?? kram

Dalatorpet said...

Ja det är timmerväggen :-) kommer bli nicce när det väl är klart ... det jävliga är att det tar tid eftersom jag inte kan spärra av vardagsrummet i vårt lilla hus

Anonymous said...

Vilken present!!! Vad avis jag bliiiir :)

Lallis - liv och leverne said...

Åh, DET var ju en kanon-present. Den hade jag också blivit väldans glad över:)
Ha en fin dag.
Kram Lallis

Mitt vita hem said...

Ee, alltså vad gör du med honom?! Vadå because I love you? Jag får liksom snittblommor och på sin höjd utomhusbelysning. Orättvist!!
Jag måste bara visa det här för honom. Nu ska det bli andra bullar...
Kram Heidi

Stina said...

Ja du ser...vilka gubbar!
Önskar att fler fick uppleva sådana.;-) Puss

Anneli said...

Har en lika dan - Älskar den - så Jättebra och andvänds ofta till mycket..
Kramis/Annelie