Sunday, October 19, 2008

Jobba hemma!

Idag ska jag prova något nytt. Jag ska nämligen jobba hemifrån...ringa runt till olika dagis o fritids med en uppföljning på en kampanj men fritidskläder. Vi få se hur det går...men om det funkar vore det skönt. Jag är nämligen en mjukisbyxa o sweatshirt person och jag är som gladast när jag får va nära mitt eget badrum fniss =)
Ha en bra måndag mina vänner!!!
Kramisar
Ann-Charlotte
Här är en bild på min favorit "Fetkaninen" (ni ser även korset som är i min header bakom).

Den lilla fettisen vart inte perfekt men jag gillar den skarpt endå ;)

5 comments:

Anonymous said...

Så söt fetkaninen är, har du gjort den själv eller?
Vad skönt att få jobba hemifrån, det skulle jag vilja göra ibland, sitta där i sköna kläder alldeles osminkad....gud så härligt.

Kram Pernilla

Stina said...

Men vilken härligt fläskig kanin. Jättesöt ju...;-) Puss

Mjuka said...

Jobba hemifrån gör jag delvis då jag driver web butik, så skönt att ändå finnas till hands. Supersöt fetkanin :-)
kramkram M

Karin Lindström said...

Hej!

Så skönt att jobba hemifrån. Då får du jobba ordentligt och inte blogga så mycket, *fniss*.

Den är söt tycker jag också, lilla kaninen!

Många kramar
Karin

Anneli said...

Åhhh... det var ju supersöt-
Älskar såna där lite mulliga figurer...
Lycka till med att jobba hemifrån - Blogga inte för mycket bara... ;)
Kramis/Annelie