Saturday, October 18, 2008

Ljusparty succsé

Igår kväll hade jag ett ljusparty hemma hos mig. Det va mitt introduktions party till Party lite. Jag trodde först att det skulle bli en flopp eftersom jag hade bestämt att det skulle bli utomhus på nya verandan. Det har ju inte varit särskilt varmt...Men det vart helt underbart sååååå vackert med alla ljus tända ute. Vi bullade in oss i filtar o täckjackor så det va ingen som frös. Jag önskade bara att jag hade en bra kamera för min kan man inte ta bilder på kvällen med den är super dålig (högst på min önskelista ny kamera). Då har jag kunnat visa hur mysigt det va.
Det vart en tjej kväll med mycket babbel, lite vin, god småplock mat och härliga doftande ljus.
Äntligen har jag beställt min svarta katt som jag har tronat efter så länge ;)

Om det är någon som vill beställa Party lite eller vill ha ett party så är det bara att mejla mig.
anotefromar@bredband.net

Kramisar Ann-Charlotte
PS
Just nu har dom rea på vita snöbär doften mums säger jag bara =)

7 comments:

Viola said...

Vilken himla annorlunda grej, party utomhus på hösten med ljus, verkar hur mysigt som helst, ha en skön lördagskväll, vad synd att du inte hade några bilder skulle ju varit så roligt att se....kramis

Anna-karin said...

Vad roligt:) Det är ju helt rätt tid att starta partylite försäljning nu. Mörkret kommer tidigare på dagarna nu. Visst är det mysigt att ha levande ljus tända, vi brukar ha det på morgonen vid frukost och på kvällen såklart och det höjer mysfaktorn avsevärt:)
Ha det bra //Anna-karin

Malin of the Moors said...

Ville bara säga att Heidi Klum är TYSK! Not Austrian. ;-) http://sv.wikipedia.org/wiki/Heidi_Klum

Kram från Malin som alltid måste ha rätt, hehe.

Anneli said...

Härligt - Jag ska på LjusParty i eftermiddag, har aldrig varit på det tidigare - Ska bli Kul...
Kramis/Annelie

Betty said...

Vad mysigt med ett ljusparty.
Vilken toppenidé med att texta ett gammalt fönster. Känner en kille som textar skyltfönster , han ska få hjälpa mig att göra ett.

Kram på dig , Betty !

ANETTESHUS.COM said...

Å, det høres kjempe-koselig ut, Ann-Charlotte! Klart man kan sitte ute hvis man har deilige tepper tilgjengelig:)

Ha en fortsatt fin søndag!
Klem Anette

marianaskeramik said...

det lät ju helmysigt!!
levande ljus är alltid sååå himla mysigt
ha de gott
marianaskeramik