Thursday, October 2, 2008

Blogging addiction

Jag har fått sakta ner med bloggingen för att jag har fått inse att detta har framkallat ett beroende hos mig....min doktor sa att i mitt fragila tillstånd är detta inte att rekommendera....ok fniss fniss.

Sorry jag är bara så jäkla knäpp idag ;0)

I alla fall så här är det. Jag har inte kunnat blogga denna vecka pga jag har jobbat. En gammal arbetskamrat hörde av sig i torsdags och frågade om jag kunde komma in och hjälpa dom med ett projekt som dom har på gång. Han sa att dom behövde mig eftersom att (hans ord) har en sån härlig telefon röst. Smickrad som jag blev så tackade jag ja...tänkte också att lite extra pengar i kassan är ju inte fel nu före Jul ;0) Det vart mycket mer tröttande än jag trodde. Jag har varit så jkla slut att jag har knappt orkat vara på datorn alls. Ok nog om detta

Idag är jag hemma med min son som har halsont...jag tycker vi har inte gjort annat än att vara sjuka (suck). Dom gjorde ett halstest på honom igår och det va i alla fall inte strep. tack o lov.

Men Sköterskan sa till Erick att du måste nog ta det lite lugnt nu i några dagar och det tyckte han lät som.....


Please jump up and down as much as you can, run around instead of walking any time that you can, tease your sister as much as you possibly can and…..

Please drive your mother insane any time you feel like it.

Jag kan lova att han har följt hennes order till punkt o pricka ;0)

Kramisar mina vänner jag har saknat er!!!!!
Ann-Charlotte


PS här är en bild på mitt näst bästa köp på auktion en kista som vi använder som soffbord. Det står Anno 1747 på den. Ni ska få sen en bild på mitt bästa köp senare ;0)

6 comments:

Hanna i Det stora grå huset said...

Hallå!

Kul med ett livstecken!

ja du, ungar kan ha det lite svårt med att vara stilla ; sjuka eller inte ....

Önskar dig en fin helg!
Kram Hanna

Anna-karin said...

Tjenare:) Kul att du bloggar igen, vissa bloggar som man läser är också beroendeframkallande:)! Kistan påminner mig om min mor och fars bröllopskista, men den är målad... Ha en trevlig dag! //Anna-karin

Karin Lindström said...

Hej!
Jag tyckte nog det var lite tomt, har saknat dig *fniss*.

Jag har också haft sjukt barn. På vårt dagis så har de ont i halsen och är hesa. Det ger sig inte heller. Han är helt slut stackarn.

Härlig kista. Jag har också haft en som soffbord. Så praktiskt också att slänga ner saker i!

Ha en Jätte skön helg!
Kramar
Karin

Stina said...

Mysigt gumman!:-) Puss

"M" said...

Hoppas att sonen blir bättre...inget kul alls att ha ont i halsen....fin kopp...och kistan...vill jag ha....kram

Tinnar och torn said...

Hejsan! Skönt att du är tillbaka :o) Den där tekoppen är så fin. Min mamma har en likadan som jag spanat på fast den är i brunt har jag för mej. Det kanske inte alls är likadan jag har så dålig koll, men den är väldigt lik iallafall! Ha en fin helg Kram Petronella