Friday, September 19, 2008

Loppis dags!!

Idag skiner solen o jag ska på Loppis Iiiihhhh va kul. Jag ska också träffa en ny vän för första gången ..spännande. Fast det känns ju som om vi redan känner varandra hihihi. Jag ska nämligen träffa härliga Linda från Dalatorpet.
Håll tummarna för att vi fyndar. Jag får visa det senare om det blir något.
Kramisar!!
Ann-Charlotte
PS glöm inte av att detta är sista dagen för tävlingen så ni som vill vara med lämna ert bidrag vid tävlingsinlägget eller mejla mig.
Lycka till!!

9 comments:

rosenfröjd said...

hoppas ni får en kanonfin dag. jag håller tummarna för många fynd. Min sambo är ju som sagt från dalarna o när vi var där i somras så såg jag säkert en sjutusen loppisskyltar. Verkar vara loppisens mecka :-)

o...magneter. Japp. bara peka o välja om du gillar nån från bilden. vi har inte lagt ut dom än till försäljning nånstans så alla är kvar.

Kramis!/
¨M¨

Malin of the Moors said...

Va spännande, både med nya vänner å loppis! Hoppas du hittar nått fint! :-) KRAM!

Karin Lindström said...

Åh, vad roligt att bloggträffas lite! Jag hoppas verkligen ni fyndar, men ni får säkert en härlig dag ändå!

många kramar
karin

Hanna i Det stora grå huset said...

Hej A-C!

Å vad härligt det där lät!!!
Jag är säker på at ni haft det hur kul som helst! Men frågan är bara om ni gjorde några fina fynd?

Ha en bra kväll!
Kram Hanna

Anna-karin said...

Tjolahopp! Lördag kväll å man sitter och bloggar... ja, det är väl bara att inse att man ÄR fast..heheeee... Kul med loppis hoppas att den är bra och att din nya kompis å du blir vänner för livet:)Fortsatt trevlig helg!
//Anna-karin

Stina said...

Vad kul med loppis.:-) Vi får väl se vad du hittade va?:-)
Puss

Lillstuga said...

På Lions loppis i Bäsna har jag fyndat många gånger!! Brukar vara ett nöje att komma dit. Och går man till rätt person och frågar vad dom ska ha för saken kan det bli RIKTIGT billigt!
Väntar med spänning på att få se om du gjort några fynd!
Kram Anna

färg o form said...

Heeej!!
Hoppas att du haft det myyysigt med din vän och att ni fyndade massor på loppis.
Kram Hanna

Unknown said...

Åh hoppas att ni får en super dag! Tittar in senare för att se vad ni fyndat! Ha en toppen söndag! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem