Saturday, September 13, 2008

YES!!!!!!!!!!

Vilken dag som jag har haft. Jag jobbade sent igår så jag hade inte chansen att kolla min blogg och vad får jag se idag....
Jag har både fått en utmaning och en utmärkelse hihihiiiiiiiiiiii vad glad jag blir.

Här är den fina utmärkelsen som jag har fått av min homedalkulla Ullis (hihi)




Härligare bloggare får man leta efter! Lite smått avis blir jag alltid på hennes loppis fynd...what an eye that girl has ;0)


Denna bemärkelse vill jag skicka vidare till...
http://husetmittibyn.blogspot.com/ en blogg som ger mig så mycket inspiration
http://meandalice.blogspot.com/ för att jag vill ha allt som hon har
http://hemmapalandet.blogspot.com/ en blogg som får mig att skratta så jag nästan kissar på mig hihi.
http://hojenslillstuga.blogspot.com/ för att hon är så jkla mysig ;0)
http://detstoragrahuset.blogspot.com/ för att hon är precis som jag...sorry girl it's true
och sist men inte minst
http://dalatorpet.blogspot.com/ för att hennes man morrar lika som min.....you know what I mean ;0)
Jag vill även ge den till alla på min blogglista som tack för att ni delar med er.






En utmaning har jag fått ifrån en super girl Karin,






så here goes (in my best swenglish)




Här är ett fint träd och med det så ska man nämna 6 saker som gör en lycklig just idag!

*Att jag har min underbara man och fina barn

*Att jag har en super bra bästa vän (Malin)

*Att jag har ett nästan klart drömhus

*Att jag gått ner lite i vikt

*Att jag har världens bästa Mamma o Pappa

*Att jag har blivit såååå välkomnad här i bloggvärlden (snyft for real)

Denna utmaning vill jag skicka vidare till.....






Om ni känner för det...jag håller med Karin om att det verkligen gjorde mig gladare ;0)
Kramisar mina vänner

Ann-Charlotte

12 comments:

Stina said...

Vad gullig du är.:-)
Tack så mycket goa gumman.:-)
Kram Stina

Stina said...

Ja men det är bra det. Brukar vara så med söta ekorrar...att det gör ont i kinderna.;-)

ANETTESHUS.COM said...

Gratulerer så mye med utmerkelsen!! Den har du fortjent! Du har en kjempe-fin blogg! Er spesielt fasinert av headeren din. Hva er idèen bak den?

Ha en fortsatt fin helg!
Klem Anette

Lillstuga said...

Oj!! Vet inte vad jag ska säga!! Blev helt rörd när jag såg det!! Tack snälla gulliga du!!
Kram Anna

me and alice said...

Hej!
Grattis till din utmärkelse! Tack snälla du för att du ger oss en utmärkelse!!!Åh, vad glad jag blir!!!
Hoppas du får en härlig helg!!
Super kramar /Susanne

Lillstuga said...

Du får kika in till mig igen för det finns nå till dig där!
Kram Anna

...med tiden som hjälp-Linda said...

Hej! Här har jag aldrig varit förr! Vad kul med en ny blogg! Vilka fina trasmattor du fyndat! //Linda

Mjuka said...

Åh va gullig du är, jag blir jätteglad!!
kramkram Malin

Hanna i Det stora grå huset said...

Hej, grattis och tack!

Vad skoj med utmärkelser och utmaningar! Gratulerar, och tackar så för att du tänkte på mig!
Men du får gäna utveckla det lite, hur du menar när du säger att jag är som du... :)

Önskar dig en toppensöndag!
Här hoppas jag på lite plantering!

Kramis Hanna

IKT i min vardag said...

Jag blir alltid lika glad när jag klickar in mig på en (för mig) ny blogg.

Grattis till alla fina utmärkelser :-)

Kram Linda

Dalatorpet said...

Åhh vilken härligt start på morgonen :-) TACK!!!!! Älskar din motivering :-)

Karin Lindström said...

Hej!
Grattis till din utmärkelse och vad kul att du antog lycklighets utmaningen!

Kramar
Karin