Thursday, September 18, 2008

Utmaning

Fem saker gånger fyra...

Ok nu har jag fått en till utmaning denna gång från härliga Petronella med http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com/

Fem saker i frysen.

* Jklar en ihop frusen låda…vet ej vad som är i???
* Älgfilé (mums)
* Va!! Gammal julskinka (what the h.ll)
* Siljans chark Hamburgare (mina barns överlevnads mat)
* Hemmagjord korv (jap jap jag är sååå duktig faktiskt hihi)

Fem saker i garderoben.

* 5 st balkläningar (what! I use them aaaall the time).
* en gammal dator ????
* En toa pappers rulle (yea I don’t know ???)
* Nä men, en ljus hållare som jag glömde att jag hade ;0)
* Min bästa present när jag fyllde 30. Suuuper läckra Ralph Lauren boots från min kära Husband.

Fem saker i bilen.

* Påse pant (enbart läsk…yea right)
* Country CD skivor (yiiieeeehaaaaa)
* Snorpapper (used and new)
* Baby Whipes (perfekt när man har tankat)
* En doftpåse från min favis butik (Små Glädjen i Insjön)

Fem saker i handväskan.

* Kvitton
* Mer Kvitton
* 11st Gamla handlingslistor
* Läkeroll Giants (Salvi förstås)
* Mitt favo läppglans Stargloss från Lancome (try it you will love it)

Jag skickar den vidare till några av min absoluta favorit bloggar:
http://detstoragrahuset.blogspot.com/
http://husetmittibyn.blogspot.com/
http://frunpagarden.blogspot.com/
om ni orkar förståss…jag är ju sååå nyfiken av mig hihi ;0)

Glöm inte av tävlingen vänner..Jag skrattar så gott åt era inlägg (vant more more mooooore)

13 comments:

Dalatorpet said...

Vad härlig du är :-)

Dalatorpet said...

Ja du visst verkar vi vara skrämmande lika :-)

Ullis/Leva på landet said...

Kul att få läsa den utmaningen. har också fått den. Mycket kul man kan hitta i sin garderob, *s*.

Kramar Ullis

Dalatorpet said...

Ser fram emot att höra från dig :-) Jag är en väldigt nyfiken person så nu kommer jag klura :-)

Hanna i Det stora grå huset said...

Du är så bra !!!
Klart jag antar den.... Ska försöka imorgon...

ha det så gott!
Kram Hanna (som skäms lite för det pinsamma tävlingsbidraget. Att jag verkligen skickade det... haha, ibland ska man låta tanken förbli en tanke!!!)

In my house said...

Såg göööör gott ut med en lantlivs tidning och popcorn.... =)

Kram josse

Tinnar och torn said...

Hihi, kul att höra att fler än jag har skumma saker i frys och garderob...Kram och trevlig helg/Petronella

Mamma Linda said...

Ja det blev så jobbigt när hon totalvände och inte ville till dagis mer. Man blev ju först rädd att nå´t hemskt hade hänt. Men igår gick det i alla fall bra och hon grinade inte när jag gick :-)
Jag lägger till dig i min blogglista, för jag vill grna kika in till dig lite oftare och få inspiration. jättefina bilder du har :-)
Du verkar väldigt bekant, vart bor ni nå´nstans? om jag får fråga?
Ha det gott
Linda

Mjuka said...

Fniss!!!! mYCKET KUL SOM FINNS I GARDEROBEN
KRAM

Stina said...

Kul läsning.
Tack min goa gumman för din kommentar. Puss

VITT, ZINK OCH SILVER said...

Tack så mycket :)
Man kan verkligen hitta skumma saker i garderoben, du är inte ensam :D

ha en trevlig helg
Kram / Therese

Anneli said...

Hejsan!
Tack för din Kommentar - Ja,Jag Gjuter min betong Själv.
Roligt att se dina Svar på frågorna
Kommer gärna tillbaka...
:)/Kramis/Annelie

rosenfröjd said...

mycket skojsigt att läsa lite mer om dig...

kramis!
¨M¨