Sunday, September 7, 2008

Underbara ljus

Jag har precis kommit hem från ett PartyLite party som min väninna Malin hade. Det va så härligt att komma iväg en stund. Ljusen är verkligen mysiga och Malin är super bra på att baka så det vart både äppelpaj, sockerkaka och mockarutor. Jag kom i mina jeans men jag tror inte att jag kommer att komma ur dom igen hehe.

Här är en bild på min älskade grodprins (från Party Lite). Tyvärr så har den utgått för den är sååå "kissable right for a pretty girl".

Ha en härlig Söndagskväll mina vänner.
Kramisar
Ann-Charlotte

10 comments:

Malin of the Moors said...

Våra grodprinsar ROCKS! :-)Å du, jag måste ha ditt pajrecept, med "jordnötter" i... :-D Puss!

Viola said...

HEJSAN, ROLIGT ATT DU HITTADE HEM TILL MIG, JAG ÄR JU RELATIV NY BLOGGARE OXÅ, HAR HAFT BLOGGEN SEDAN JULI, HÄRLIG BLOGG DU HAR, HÄR KOMMER JAG ATT ÅTERKOMMA, KRAM VIOLAN

rosenfröjd said...

godkväll!
I inlägget under...vilka urvackra saker du gör. Är grymt imponerad.

Kram/
¨M¨

Dalatorpet said...

Var det så du hittade din prins :-)

Anonymous said...

Vilken snygging.....prinsen!
Vad fint du har gjort med glasburkarna och vilken härlig "pannakonst", gillar din mammas Välkommenskylt.

Kram Pernilla

Gårdsromantik said...

Vilken charmig kissable prins!

Nu skall jag kolla vidare på din fina blogg.

Kram Maud

LantlivsAnette said...

Halloj där !!
Åhh vad glad jag blev då du skrev till mig att du gillade min blogg..
Du har en jättefin blogg själv..
Kram Anette

"M" said...

Oj vilken fin blogg du har...en duktig och kreativ tjej ser jag, mycket fint.....partylight har mkt fina och doftande ljus...har handlat av de flera gånger.....kram

Sallys hus said...

Hallå!

tack för besöket!
Fniss...kul att kunna inspirera....jag fixade skafferiet när gubben åkte bort...annars hade han nog stoppat det....
Nu envisas han med att ställa in sånt som inte ska vara där....typ mat....fniss....

Jag suckar däremot högt när jag kikar på bilderna av ert hus.

Det är ju stilmässigt så likat vårt.
Vi ska också ha stående o liggande panel så där...med vita brädor emmellan....gamla fönster har jag också köpt som ska fällas in i ett uterum....måste visa Mattias hur himlans fint det blir när det är klart.
Vi skulle åtminstonne måla klart panelen på den utbyggda delen av vårt hus i år...men icke...det regnar ju bara så fort man får tid.
Suck....får kika på ert hus så länge och drömma....

Kraaaaam
Katarina

Karin Lindström said...

Hej igen!
Skrev visst på ditt inlägg under, blev så imponerad.
Söt groda!
Kram igen!
Karin