Tuesday, September 16, 2008

Tävling!!

Ok så här går det till...
Lämna en kommentar till detta inlägget om varför just ni vill vinna denna lilla tavla.
Om ni inte har en blogg så mejla mig på-
anotefromar@bredband.net

Vinnaren kommer att dras på Söndag och sedan skriver jag vinnarnamnet på Måndag ;0)
Här är vad vinnaren får
En liten betong tavla som jag har gjutit (ca 12,5 x 7,5 cm). Det finns en ögla bak så att man kan hänga den på väggen om man vill.
Jag kommer även att ha 2 hemliga tröstpris.


Lyckokramisar min vänner!

Ann-Charlotte

14 comments:

Mjuka said...

Åhhhh jag vill vinna igen :-) visst är det häftigt att folk vill gå in på ens blogg och kika, förstår fortfarande inte :-) Grattis gumman!!
Kramar M

ANETTESHUS.COM said...

Gratulerer så mye med 1000 besøkende!!! Hyggelig med mye besøk:) Du har jo så fin blogg!

Jeg kan anbefale besøksregneren SUSNET.SE Den kan du stille inn sånn at den begynner på 1000 besøkere, du trenger ikke å begynne på nytt igjen.

Kleeeem Anette:)

färg o form said...

Hej!! Oj vilken fin fin tavla, det är alltid roligt med andras alster.
JAG VILL VINNA!!!JA......JA....JA!!
Kramisar Hannah

Karin Lindström said...

Hej!
Men då får man väl säga grattis till dig också.
Jag är världens dåligaste på att pyssla själv, så jag skulle bli väldigt glad om jag vann!!!

Tavlan är jättefin.
många kramar
Karin

Anonymous said...

Men GRATTIS till 1000 besökare och fler kommer det att bli.....!!
Och självklart vill ju JAG vinna den fina tavlan, och det är bara därför jag ALDRIG har vunnit något i nån tävling.

Ha det gott
Kram Pernilla

Ullis/Leva på landet said...

Så kul med tävling och grattis till alla besökare. Skulle gärna vilja vinna den fina tavlan för att den skulle passa så bra vid mitt höstprojekt.

Kram Ullis

Dalatorpet said...

En tävling vad roligt!!! Jag har ännu ej haft turen med mig så nu hoppas jag att jag denna gång kammar hem detta första pris i betong :-) Kram på dig och grattis till dina 1000 klick det är inte konstigt för att du är en sån guldklick ;-) tjingeling

Lillstuga said...

Självklart vill jag vara med och tävla och det här är INTE mitt bidrag, det ska jag nämligen gå och jobba på nu för den där tavlan ska nämligen bli min!! Grattis till dina 1000!! Min räknare stod på 977 nyss så jag får snart fira jag med!
Gonattkramar Anna

Tinnar och torn said...

Grattis till besökarna :o) Jag skulle vilja ha den fina tavlan bara...japp! Men jag tycker faktiskt du ska kolla extra på Lillstugans betong-galna(?) tjejHon verkar verkligen vilja ha den jättemycket, hihi! Kram Petronella

Lillstuga said...

Mitt bidrag!

Den lilla tavlan av betong så ljuvlig,
Om den blev min jag skulle bli så lycklig,
Den i mitt badrum skulle bli så söt,
Det måste vara det A-C tänkte när hon stod och gjöt.

pust!!! Det tog på krafterna att komma på den där!! hahahahaha.
kram Anna

Gammalt o nytt 1:12 said...

Grattis!
Klar man vill va med..ler
Kram Irene

pirkko said...

Hei.taulut ovat ihania,haluaisin minäkin saada tuollaisen,voisko onni potkaista,t.kaarina

Hanna i Det stora grå huset said...

Hallå!

Jag älskar vackra saker i betong, men har varken tiden eller kunnandet till att göra något själv... Så att få en så fin som du har gjort, det skulle ju glädja mig enormt!

Jag hoppas på turen att vinna ett pris, annars blir jag så ledsen och släpper en...

Nä, det här funkar ju inte. Någon bra rimmare är jag inte. Dålig fantasi med. Men jag hoppas ändå!

Kramis Hanna

Ina said...

Hej
jag brukar inte vinna - men å andra sidan så brukar jag inte våga spela heller.. å den som inte vågar - kan inte heller vinna...
så denna gången så vill jag våga - för att ha en möjlighet att vinna.....
Grattis till besökarna....

kram
Ina