Monday, September 8, 2008

Toapapper Hink!

Hi girls and boys!
Idag fick jag en sån där snilleblixt hehe.
Jag såg en annan blogg (kommer inte för mitt liv ihåg vart) där dom hade en trådslöjdskorg till att förvara toapapper i. Jätte fint tycker jag...problemet är att jag har ingen trådslöjdskorg och dom som finns nere på antik boden är lite för dyra för min magra plånbok just nu. Det här blev min lösning...en gammal hink som har legat ute hela vintern och blivit bulig och ful plus ett trasigt örngott sedan skrev jag ut en lapp (toalett papper på franska) som jag klistrade på och sedan sandade ner lite.







Kanske inte lika fint som en trådslöjds korg...men det vart gratis ;0)

Kramisar mina vänner!
Ann-Charlotte

12 comments:

inkas said...

Jättefint!!! Du är så duktig!

Ha det!
/Anki

Ann-Charlotte said...

tack anki ;0)

Gårdsromantik said...

Så snyggt!

Bra idé.

Kram Maud

Dalatorpet said...

Det blev super snyggt :-)

Ullis/Leva på landet said...

Din hink blev verkligen jättefin. Toppenbra idé. Så fina saker du gör, verkligen jätteduktig. Vistället har min svåger och hans svåger gjort. Fick det när jag fyllde 40.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

NICOLINAS BONING said...

Vad fiffigt...och ingen annan har en likadan...ännu;-)
Kram/Birgitta

Stina said...

Hej gumman!

Det var nog Mias blogg Hem och Lycka du såg korgen.:-)

Jag säger ändå att det där var VÄLDAN fint.:-)
Kram Stina

Lillstuga said...

Du är helt otrolig!! Skulle aldrig ha kommit på något sånt! Bara så du vet så kommer jag sno din idé!
Kram Anna

rosenfröjd said...

superduperfint. verkligen. kommer att sortera in tipset i bakhuvudet! Och inspireras när det är dags för lite inredning i våra nya rum.

kramis/
¨M¨

Viola said...

HEJSAN, VILKEN GENIALISK IDÉ, DEN BLEV JU SÅ FIN OCH SER SÅ LJUVLIG UT. DEN SKA JAG NOG PLANKA AV. HA EN BRA KVÄLL, KRAM VIOLAN

Mjuka said...

Härligt tycker jag, som jag är du, man tagar vad man haver!!!
FInt blev det också
kramkram Malin

Karin Lindström said...

Vilken super ide!
Det blev verkligen mycket finare och slippa se dom.
kramar
Karin