Sunday, September 21, 2008

Vinnaren är.........

Valet av vinnare va svårt men här är vinnaren av den lilla betongtavlan.

Anna skrev detta

Den lilla tavlan av betong så ljuvlig,
Om den blev min jag skulle bli så lycklig,
Den i mitt badrum skulle bli så söt,
Det måste vara det A-C tänkte när hon stod och gjöt.


Tröstpris nr 1 gick till...

Hanna

Jag älskar vackra saker i betong, men har varken tiden eller kunnandet till att göra något själv... Så att få en så fin som du har gjort,
det skulle ju glädja mig enormt!
Jag hoppas på turen att vinna ett pris,
annars blir jag så ledsen och släpper en...


Tröstpris nr 2 gick till..

Helena

Med stil och elegans i all sin enkelhet, "gifter" sig tavlan med min kökstapet.

Hon är en av dom utan blogg som mejlade mig.

Så nu är det bara att mejla mig med era adresser
anotefromar@bredband.net

Tack alla ni som har lagt in era fina kommentarer och ni som har mejlat mig.
Det här va jätte kul så det blir inte den sista tävlingen ;0)

Stora kramisar mina vänner
Ann-Charlotte

6 comments:

Karin Lindström said...

Godmorgon Ann-Charlotte!

Grattis till vinnaren och vilket underbart ställe att ha den plattan på!

Ha en skön start på din vecka.
Många kramar
Karin

Lillstuga said...

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oj vad jag blev glad nu!!!!!!!!!
Hahahahaha!! Kan nog inte riktigt fatta det!! Brukar ju ha lite otur när det gäller rim!! hahahahah

Kram Anna

Dalatorpet said...

Grattis alla vinnare!!!!

Stina said...

Nu är de glada, vet du!
Det är jag med...du är ju här.;-) Puss

Tinnar och torn said...

Grattis till vinnarna. Det var bra val tycker jag...men du..vad var tröstpriset, har jag missat det? Är ju så nyfiken! Kram Petronella

MODERN COUNTRY said...

Gratulerer til alle vinnere!
Så heldige, og en smule snurt fordi jeg var allfor sent ute selvfølgelig. En annen gang kanskje :)

Takk for hyggelig hilsen i bloggen, det var kos!

Ha en riktig fin og kreativ uke!
Klem Aina